Terima Kasih!!

Setelah sekian lama kau beri aku harapan, kau musnahkan semua tu dengan mudah. Apakah kau tidak ade perasaan?? Ya tuhan kenapa la aku bodoh sangat dengan permainan cinta yang sememangnya aku tau semua ini tidak membuahkan hasil yang aku impikan. Sesungguhnya aku iklas menyayangi dia. Tapi ape habuan yang aku dapat? KECEWA? Kenapa semua ini terjadi pada aku? Aku tau dia tidak pernah wujud dalam perhubungan ANTARA AKU DAN DIA. Tapi tergamak dia peralatkan perasaan aku sebegini sekali, aku tau aku banyak salah pada dia. Tapi kenapa begitu berat sekali hukuman yang aku patut terima? Sesungguhnya aku tidak kuat untuk menanggung semua ini. Jahat sangatkah aku sehingga aku terpaksa terima hukuman sebegini rupa? Sehinggakan aku hilang pedoman aku sendiri, kalau lah bunuh diri tu halal, perkara pertama aku yang akan aku buat ‘BUNUH DIRI’ aku tau semua ni ade hikmah, masih ade yang sayang pada aku, tapi seandainya kau baca teks aku yang melalut ni, aku nak kau tau betapa aku sayangkan kau :’( aku rindukan kemesraan kita dulu. Aku ingat lagi janji kita masa awal2 kita kenal dl. Aku rindukan semua tu. (YA TUHAN TOLONG PADAMKAN SEGALA MEMORY AKU DAN DIA SESUNGGUHNYA AKU MERANA DENGAN SEMUA INI)

6 comments:

jiwa aku tak seni said...

chill bro..jangan risau aq ade belakng kau untuk support kau...

LadYSarah said...

Part of loving is learning to let it go ,insyallah
Allah telah menjanjikan lelaki-lelaki yang baik hanya untuk perempuan-perempuan yang baik :)

zakwan said...

Bersabar

shahsyaz said...

macam sakit jew... sabar dear, jgn riso, kepedihan tuh sumer sebentar, sbb nnt ade terpancar cahaya kegembiraan, :)

serikandi_ibtisam said...

Sabar tau? ada orang pernah pesan kat saya...
anon-"kau rasa kecewa?sakit hati?"
saya-"ya"
Anon-"kau tahu x ni baru sikit, nasib baik
bala ni kena kat kau, halang kau dari dapat
bala yang lebih teruk, kompom bunuh diri"
saya-"hatiku pun terfikir...."
sekian.tenkiu ^^

Muashri Muhammad said...

@serikandi_ibtisam dy tak pernah fikir perasaan saya :'(



 

kod (shoutbox,livestream Facebook,exchange link,banner dll) anda