Harimau Malaya MENGAMUK!!!




Keputusan perlawanan bola sepak Sukan SEA 2011 di indonesia (malaysia VS indonesia) pasukan harimau malaya telah mengharumkan nama negara dengan menumbangkan pasukan indonesia 1-0, dapat la aku jerit sekali masa depa duk golkan jaringan hahahaha...

aku tak minat bola pon, tapi disebabkan sikap segelintir rakyat indon yang terlalu obses dengan sikap mereka yang seakan-akan suka bergaduh tuhh erghhhhh MELUAT PON ADE!! tapi nak buat macam mana kan? indon dah KALAH, terima je la hakikat, dah adat resam permainan kalah dengan menang jadi taruhan lah.. bukan nak banggakan sangat pon harimau malaya ni. sebab pemain malaysia aku tengok lembik semacam.. asal kene sepak sikit meraung tergolek PUIHHH... pastu kene usung bawak tepi. tapi dalam hal ni malaysia lawan indon aku ucapkan tahniah jer lah yang dpt bagi.. lepas ni aku harap sangat pasukan malaysia ni boleh maju. ( jangan jadi makin lembik sudah )

dalam isu indon kalah ni aku cukup geram dengan sikap segelintir rakyat indon yang tak boleh terima kenyataan BAHAWA GARUDA KAU DA TUMBANG!! siap bakar bendera malaysia bagai.. kalau bakar pon ape dapat?? dapat telor jugakkan?? hahaha kesian sungguh..... ( BERGULING NAK GELAK PON ADE)... SAYA SAYANG WARGA MALAYSIA :)

tgk la sikap rakyat indonesia yang kurang agak biadap ni...
( tidak sedarkah mereka rakyat malaysia da banyak membantu rakyat indon dalam ketika mereka dalam kesusahan? termasuk bantuan kemanusiaan masa tsunami dl. lupakah mereka yang negara malaysia memberi pekerjaan kepada saudara mereka untuk mencari sesuap nasi???? ermm tak tau la aku nak cakap ape perangai rakyat indon ni )



AKU BANGGA JADI RAKYAT MALAYSIA



5 comments:

herry mohd said...

fdhgdh

herry mohd said...

@herry mohdnjfgjfjj

NUR AMIRAH said...

Tahniah semua kontingen MALAYSIA yang beraksi di Indonesia..

Pasal rakyat Indonesia, biarkan mereka..orang tak educated memang camtu..tak boleh terima kenyataan...

herry mohd said...

@NUR AMIRAH :) yg penting rakyat kt tak macam mereka

Anonymous said...

pemain malaysia lembik



 

kod (shoutbox,livestream Facebook,exchange link,banner dll) anda