Peraduan Belog Tercantik


assalamualaikum!! hey guys.. ermm da lame aku tak berbelog ni.. rs rindu la plak hahaha... entri kali ni aku nak cuba nasib buat peraduan lahh.. agak2 ade sambutan tak??? almaklum la belog aku ni sepi jerkk mungkin tade orang minat nak jenguk ye dop?? tapi tak kisah la sume tu. blog aku bukan kau. 

entri terbaru ni aku nak buat PENCARIAN BLOG PALING CUN.. dan aku nak buat penghargaan buat mereka yg menang. bukan selalu bg penghargaan kat org. dalam peraduan ni aku da sediakan hadiah yang boleh la jgk korg rs dihargai sebagai kaki bloger tak banyak pon modal yang aku sediakan nanti kite tgk ap hadiahnye. sebelum tu jom tgk ap syarat yang aku nak



PERUBAHAN TELAH DIBUAT HARAP MAKLUM!!
KLIK DI SINI UNTUK LIHAT 


 

kod (shoutbox,livestream Facebook,exchange link,banner dll) anda