Shoutmix TIADA LAGI FREE!!

kita da sedia maklum bahawa shoutmix merupakan salah satu cara untuk kita berhubung antara satu sama lain bagi yang kaki blogger dan laman sesawang lain.. tapi aku ada mendapat berita yang sangat tidak menyenangkan hati kaki blogger dan pengguna lain diseluruh dunia. kerana pihak admin Shoutmix akan menghentikan perkhidmatan percuma mereka. lepas ni semua nak kene bayor...lepas ni penggunaan perkhidmatan Shoutmix NO MORE FREE LAH YERR. korang setuju tak kalau aku cakap dengan tindakan mereka ni akan menyebabkan penggunaan perkhidmatan Shoutmix oleh orang ramai akan jatuh mendadak.. (maksud aku pengguna alam maya meyhh) tapi aku rasa bagi tempat mereka tak la kot. mata wang tinggi boleh la beli.. ni takat ringgit malaysia nak convert duit Euro dgn Dolar.. patah la gamaknyer. 

esape nak beli boleh la pg kat laman rasmi Shoutmix nih.. ( aku tak nak )
kalau nak tau lbih lanjut mengenai informasi hal ni.. dipersilakan Klik Sini
aku percaya dengan tindakan Admin Shoumix buat mcm ni akan merugikan pihak mereka balik. mane tak nye orang ramai da seronok pakai perkhidmatan die tapi alih-alih kene bayor.. ym yahoo pon free kan?? hurmmm mungkin admin Shoutmix nih ade masalah kot... berkemungkinan perkhidmatan mereka akan mula berbayar pada awal taun ni 1 januari 2012.. hahaha berapa hari jer lg kan, menghitung hari jer nihh... ape pandangan korang mengenai hal ni?? mesti menyirapkan?? nak plak bagi mereka-mereka yang da lame berkecimpung dgn Shoutmix nih.. adehhh fenin palee.. kat bawah nih ade beberapa plan berbayar yang akan dikenakan oleh admin Shoumix tak lame lagi.
kat bawah ni adalah senarai list IM yang masih percuma aku harap admin mereka ta buat keje giler =,=

 ♥  oggix
 ♥  shoutjax
 ♥  ishoutbox
 ♥  freeshoutbox
 ♥  myshoutbox
 ♥  Cbox
 ♥  Yellbox

5 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

saya gune shoutcamp..free jer :)

Nara Qumaira said...

setuju sgt...mesti ramai yg dah tak pakai nanti..xberbaloi..bayaran pun mahal,hehe

Unknown said...

^_^ kan..

MyCherita said...

saya guna cbox.. nak taw entri..jom ke link nie..

http://thescreammer.blogspot.com/2011/12/shoutmix-bakal-menghentikan-servis.html

Cik Siti said...

errr..nak tanye..cam mane buat shoutmix yang kat tepi ni??.. macam bro punye..ade anime..



 

kod (shoutbox,livestream Facebook,exchange link,banner dll) anda